Умови доставки

Нова Пошта кур'єр по місту Київ

Доставка замовлення по Києву здійснюється кур'єрською службою з понеділка по суботу з 10:00 до 19:00. В узгоджений з Вами час, кур'єр служби привезе Вам товар на вказану адресу.
Вартість доставки замовлення від 70 грн в залежності від ваги і відстані.


Кур'єром по всій Україні

Доставка замовлення в регіони України здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".
Вартість доставки замовлення - оплачується за тарифами кур'єрської компанії.

Кур'єрська служба доставить Вам покупку до дверей будівлі, зазначеного в адресі доставки.

Ви також можете забрати товар самостійно на складі кур'єрської компанії, що істотно здешевлює доставку. В цьому випадку, при оформленні замовлення, обов'язково вкажіть номер або адреса складу кур'єрської служби, де Вам зручно забирати товар.

Вартість доставки замовлення кур'єрською службою оплачується Покупцем на місці при отриманні товару.

Крокус Маркет не впливає на термін доставки, але в кожному разі гарантує інформувати про час відвантаження, яку Ви отримаєте по електронній пошті або по телефону. Також можливо відстежити вантаж на сайті кур'єрської компанії. Виходячи з цього, ви можете отримати повну і своєчасну інформацію про місце і час отримання замовлених Вами товарів.

Якщо товар не буде отриманий Покупцем протягом 5 робочих днів після прибуття на склад кур'єрської служби, він буде автоматично відправлений назад. Повторна відправка виконується тільки після узгодження додаткових витрат з менеджером нашого інтернет магазину.

УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі кур'єрської служби! Якщо при отриманні товару виявлений бій або шлюб, Вам необхідно скласти Акт при представника кур'єрської служби і повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару.

ВАЖЛИВО!

У разі відправлення товару, наша служба контролю обов'язково перевіряє кожну одиницю товару на наявність шлюбу, бою, відколів, подряпин та інше. Ми гарантуємо відправку цілого і якісного продукту. При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра або працівника інтернет магазину. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки і приймання замовлення Покупцем.

Інтернет магазин не компенсує витрати Покупця і не приймає претензій про механічні пошкодження і комплектацію товару, якщо:
- Покупець не пред'явив кур'єру претензій при його присутності (якщо передача відбувалася в салоні магазині, то претензії повинні бути пред'явлені менеджеру або будь-якого консультанта);
- Покупець підписав товарно-транспортну накладну і покинув склад (відділення) кур'єрської служби.